۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

ّFinal Code) قبل از بیگ بنگ: 7.برنامه ریزی ذرات - کد معرفه ذرات



برنامه ریزی ذرات ! -   
"آیا ذرات عالم پیش از بیگ بنگ و طی مرحله چروکیدگی و فرآیند شارژ،توسط خداوند برنامه ریزی
شده اند!؟ "    
ممکن است بپرسیم که آیا خداوند در جهان پیش از بیگ بنگ و طی مرحله چروکیدگی،فقط فرآیند شارژ را انجام داده است(ابرفاقدجرم را فشرده کرده و از پیوستگی به گسستگی برده است)!؟      
البته قاطعانه باید اذعان داشت که از ماوقع آنچه که رخ داده تنها شخص طراح این سیستم(سامانه عالم هستی و جهان آفرینش)  – یعنی خدایتعالی – آگاه بوده و از جزئیات آن مطلع است، اما از دیدگاه این مقاله اینطور به نظر می رسد که خداوند در پیش از بیگ بنگ،بموازات فشردگی و تکثیر
massless cloud یک برنامه نویسی جامع نیز برای تمامی این بی نهایت ذره انجام داد است.حتی اعتقاد و باور به این مهم تا آنجاست که گمان می رود این برنامه ریزی انجام شده برای تمامی ذرات مشارکت داده شده در فرآیند آفرینش ،آنچنان دقیق است که تمامی این بی نهایت ذره، دارای یک کد شناسائی منحصر به فرد هستند!!!  
    
کد معرفه ذرات ! –       
          به نظر می رسد که خداوند در قبل از بیگ بنگ و طی فرآیند شارژ،هنگامیکه
massless cloud را از پیوستگی به گسستگی می برده(و آن ابر یکپارچه و فاقد جرم را به بی نهایت جفت ذره متقابل تبدیل می کرده)یک به یک آنها را کد گذاری نموده است آنچنان که در تمام طول فرآیند آفرینش برای سیستم و بخش هدایت آن قابل تشخیص،شناسائی و ردیابی باشند!

سالها قبل دوستی تعریف می کرد:               
...ما یک جفت لاستیک ژاپنی خریداری کردیم که از بد حادثه در زمان استفاد متوجه شدیم داخل یکی از آنها یک مهره بزرگ بین لاستیک پرس شده! آن زمان نمایندگی به آنصورت وجود نداشت و معمولاً اینطور لاستیکها قاچاقی وارد می شد لذا فروشنده کالا را پس نگرفت.    
اما یکی از رفقا گفت تیری در تاریکی رها کن و نامه ای به شرکت تولید کننده بنویس شاید فرجی شود و ما نیز همین کار را بنا به توصیه دوستمان انجام دادیم.پس از مدتی شرکت ژاپنی برای ما نامه داد که به خرج این شرکت، شما یک هفته مهمان ما در ژاپن خواهید بود اگر بتوانید لاستیکها را برای ما بیاورید...القصه به هر مصیبتی بود ما به همراه لاستیکها خودمان را اول به دوبی و از آنجا بنا به دعوت شرکت ژاپنی،به توکیو رساندیم!  
آنها پس از اینکه لاستیکها را از من تحویل گرفتند در ظرف کمتر از 48 ساعت علت حادثه را پیدا کردند؛    
گزارش آنها که بر اساس کدشناسائی و سیستم ردیابی تهیه شده بود، سال، ماه، هفته ،روز و ساعت تولید و پرس آن لاستیک را ارائه نمود و تیم ردیاب نیز پس از پی گیری اتفاقات رخ داده در آن محدوده زمانی خاص، مشخص کرد که دستگاه پرس توسط یکی از پرسنل در همان محدوده زمانی سرویس شده است و آن تعمیرکار فراموش کرده بوده است تا یکی از پیچها را در جای خود محکم کند لذا پس از شروع به کار دستگاه،پیچ از جای خود جدا شده و به درون مایع لاستیک سقوط می کند و در زیر دستگاه به همراه لاستیک پرس می شود...
آنچه ملاحضه فرمودید نتیجه اعمال یک پروسه عملیاتی است که در سیستم جهانی نظام کیفیت یا همان 9000 ISO (درصنعت خودروسازی 9000QS ) بعنوان سیستم شناسائی و ردیابی محصول شناخته می شود. بر اساس این الگو در یک سامانه تولیدی تمامی محصولات به شکلی کدگذاری شده و علامتگذاری می گردند که در هرزمان و هرکجا قابل ردیابی و تشخیص هستند.       
اما تنها این مثال را بیان کردم تا بگویم که:       
"احتمالاً خداوند پیش از وقوع بیگ بنگ(در مرحله توده فشرده یا
pressed mass) روی این بی نهایت جفت ذره مشارکت داده شده در فرآیند آفرینش، یک کد گذاری منحصر به فرد و بسیار دقیق تحت یک الگوی فرآیند شناسائی و ردیابی انجام داده است که میلیون ها بار قوی تر و کارآمدتر است از آنچه ما در نظام کیفیت به آن سیستم شناسائی و ردیابی محصول می گوئیم."
(شاید بتوان گفت که استفاده از یک چنین رویکردی توسط ما انسانها برای شناسائی و ردیابی محصولاتمان،نبوده است مگر به این دلیل که برای نخستین بار خداوند از این شیوه استفاده نموده و سپس ما بندگان او در این زمان و مکان از روی دست او تقلب کرده و الگو برداری می کنیم...       
و این مثال - الگوبرداری از روی دست پروردگار دانسته و نادانسته - در مورد بسیار دیگری از فاکتورهای آفرینش نیز مصداق دارد که در فرازهای بعدی طی مبحثی بنام "قانون اولین مواجهه" به آن اشاره خواهیم نمود!)

علی ایحال بپردازیم به ادامه بحث؛        
اما در مورد برنامه ریزی شدن ذرات پیش از وقوع بیگ بنگ دلایلی هستندکه می توان به آنها استناد کرد!...       
- یکی ازاین دلایل همان مبحث "تنظیم دقیق نور زمینه" یا همان "تابش زمینه کیهانی" می باشد؛
" cosmic microwave background radiation" که در کتاب پیش از رستاخیز جلد سوم صفحات 623 تا 630 بدان اشاره شده است!    
( خلاصه:       
تابش بیگ بنگ آنچنان قوی بوده است که اثرات آن که به روشنائی ثانویه یا
Afterglow Light Pattern موسوم است تا 400 هزار سال در فضا باقی می ماند و سپس این روشنائی رو به افول رفته و جهان وارد مرحله عصر تاریکی یا Dark Ages می گردد اما نکته بسیار مهمی که در زمان وقوع این خاموشی
رخ می دهد این بوده است که گویا افت روشنائی تا رسیدن به تاریکی مطلق پیشروی نمی کند بلکه دقیقاً در یک مرز مشخص توقف نموده و به شکلی ثابت در فضا باقی می ماند.این مرز که بعنوان تابش زمینه کیهانی شناخته می شود نوری بسیار سرد،رقیق و غیر قابل روئیت است که میزان آن 400 فوتون در سانتی متر مکعب می باشد.)
- از دیگر دلایلی که می تواند نشان دهنده اثر برنامه نویسی در عالم باشد "فزونی ماده در برابر پادماده" در زمان بیگ بنگ است!    
 
کتاب فیزیک از آغاز تا امروز در صفحه 559 در رابطه با پادماده می نویسد؛       
پادماده تصویر آیینه ای ماده معمولی است و دانشمندان تصور می کنند که در آغاز مقدار هردوی آنها یکسان بوده است اما در طی همان مرحله نوسانات کوانتمی ذرات ماده بر ذرات پادماده غلبه نموده اند!     
اما سوالی که همواره برای دانشمندان مطرح بوده است اینست که؛    
 ماده چگونه توانسته بر پادماده غلبه یافته و برجهان حاکم شود!؟
    
    
در واقع باید اینطور پرسید که در زمان وقوع بیگ بنگ ذرات چگونه می دانسته اند که به هنگام تشکیل ماده از یک الگوی توزیع نامتوازن استفاده نمایند(علت فزونی ماده بر پادماده)،اما در هنگام تنظیم
"تابش زمینه کیهانی" از یک الگوی توزیع متوازن(علت یکسان بودن تابش نور زمینه کیهانی)!!؟    
که این موضوع خود می تواند از دلایلی برشمرده شود که اثر برنامه نویسی را روی جامعه ذرات نشان
می دهد.       
- اما یکی دیگر از دلایلی که می تواند در حکم پاسخی مثبت به این سوال باشد(که آیا ذرات قبل از بیگ بنگ برنامه ریزی شده اند؟)، همانا اثبات مبحث تقدیر یا سرنوشت است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر