۱۳۹۷ دی ۱۴, جمعه

مقدمه


بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و احترام
تصمیم براین شد که صفحات جدیدی در وبسایتهای؛ بلاگر(بلاگ اسپات) ، پارسی بلاگ و میهن بلاگ ایجادگردد تا به یاری حضرت باریتعالی مجدداً بتوانیم مطالبی را در راستای عناوین نگارش شده قبلی برای خوانندگان و علاقمندان گرامی ارائه نماییم.
متاسفانه تغییر ساختاروالگوی سایت پرشین بلاگ سبب شد که انبوهی از عناوین مطالب ما که هفت سال برای نگارش و اطلاع رسانی آن زحمت کشیده شده بود ناپدید گردد. بسیاری از مطالب ارائه شده توسط اینجانب که تنها با یک گوگل کردن(جستجوی کلید واژه معمول و ساده) دراختیار جستجوگران قرارمی گرفت امروز به لطف شاهکار سایت پرشین بلاگ مدفون گردیده و از دسترس خارج شده است.
اگرچه تمامی مطالب نگارش شده توسط این بنده حقیر در 4 مجلد کتاب جمع آوری شده است اما نکته مهم این بود که:
در حدود نیم میلیون بازدید از وبلاگهای "واینک آخرالزمان" / "ترانزیت" / "شرحی برعلائم نجومی آخرالزمان" / "یوناس فیزیک" / "هالیوود و آخرالزمان"  درطی 7 سال به همراه 5 هزار نظر از سوی خوانندگان و پاسخ به آنها که از  خود مطالب نگارش شده مهمتر بودند، موتورجستجوگرگوگل را نسبت به بسیاری از کلیدواژه های بکاررفته درعناوین مطالب حساس نموده بود که این مهمترین فاکتوروقوتمندترین نقطه امتیاز برای مجموعه مقالات و مطالب ارائه شده توسط اینجانب بود که متاسفانه امروز دیگر هیچ رد و اثری از آن نیست!
و این موضوع ناخواسته و بی اختیار آیاتی از کلام الله مجید را در ذهن متبادر می گردد، آنجا که میفرماید:
" می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید."
علی ایحال، به یاری حضرت حقتعالی از این پس صفحات؛
1.      Transit2012.mihanblog.com  درسایت پارسی بلاگ به ارائه مطالب و موضوعات آخرالزمانی
2.      Jonasphysic.blogspot.com درسایت بلاگر به ارائه مطالب علمی
3.       Apocallypwood.blogspot.comدر سایت بلاگر به نقد و تفسیر فیلمهای سینمایی (علی الخصوص سینمای آخرالزمان) اختصاص خواهند یافت.
باشد تابا یاری و مساعدت حضرت حقتعالی حکایت غم انگیز سایت پرشین بلاگ برای مطالب ارسالی ما تکرارنشود. انشاالله


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر