۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

ّFinal Code) قبل از بیگ بنگ: 6.قانون "میل به بازگشت"



قانون "میل به بازگشت" و انرژی و دمای بی نهایت! -  
  


گوئی قانونی نانوشته وجود دارد که به ما می گوید؛     
"هر کمیتی چنانچه دچار گسستگی شود،اجزاء آن با انرژی فوق العاده ای میل به بازگشت به وضعیت اولیه خود را دارند!"
طی فرآیند شارژ و هنگام تکثیر"ابرفاقدجرم"،زمانیکه این کمیت یکپارچه در اولین چرخش به 2 قسمت مساوی تقسیم می شود،قسمتهای جدا شده برای بازگشت به وضعیت اولیه در تکاپو هستند اما 2 اتفاق در اینجا رخ می دهد؛ 
  

1. فرآیندی که توسط خداوند برای تکثیر و فشردگی در نظر گرفته شده این اجازه را به قطعات جدا شده نمی دهد تا تحت قانون میل به بازگشت مجدداً رجعت نموده و تشکیل پیوستگی بدهند.

2. انرژی ناشی از میل به بازگشت که بر اثر تکاپو و کنش ذرات جداشده تولید شده است،توسط خداوند ذخیره می گردد.   

پس در طی بی نهایت دوران،بی نهایت جفت ذره گسسته در تلاش برای بازگشت به وضعیت ماقبل خود می باشند.و حین این تکاپو که به امید رسیدن به پیوستگی است،آنها مقدار عظیمی انرژی از خود برجای می گذارند اما چون بواسطه محدودیت های اعمال شده امکان بازگشت به وضعیت ماقبل برای این ذرات ممکن نیست،پس طبیعتاً این مقدار شگرف از انرژی می بایست هدر شود...! اما اینطور نیست...!   
به نظر می رسد که خداوند بواسطه ساختاری که برای این مرحله در نظر گرفته نوعی ایزولاسیون اعمال نموده است تا انرژی مذکور در همان شرایط و موقعیت باقی بماند و همین امر سبب می شود که در آخرین مرحله فرآیند شارژ که
pressed mass(یا توده فشرده)می باشد،انرژی و حرارت به مرز بی نهایت برسد!          
تجمیع این مقدار انرژی فوق العاده در مرحله پایانی فرآیند شارژ در واقع بعنوان عاملی برای پویائی و حرکت عالم پس از بیگ بنگ در نظر گرفته می شود!

پس می توان پیشنهاد کرد که؛ 
این حرارت و دمای فوق العاده
pressed mass در لحظه وقوع بیگ بنگ،مرتبط با مقدار انرژی فوق العاده زیاد تجمیع شده ناشی از میل به بازگشت این بی نهایت جفت ذره بوده است.و همچنین اضافه کرد که انرژی موجد حرکت عالم پس از بیگ بنگ نیز از همان منبع تامین می شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر