۱۳۹۷ دی ۱۷, دوشنبه

کد فاینال - مقدمه / Final Code


بسم الله الرحمن الرحیم



کدفاینال عنوان مقاله ایست که در بهار و تابستان سال 1394 به قلم اینجانب نگاشته شد وتحت عنوان کتابی به همین نام(کد فاینال – eFinal Cod) جمع بندی گردید و ابتدا دربازه زمانی یکم مردادماه سال نودوچهار لغایت بیست وچهارم شهریور سال نود وچهار(1394/05/01الی1394/06/24)تدریجاً در وبلاگ https://yunusphysics.persianblog.ir/  منتشرشد و سپس برای دانلود روی سایت " آپلودر" بارگذاری گردید که متاسفانه پس از حدود 700 مرتبه دانلود به دلایل نامعلومی از روی شبکه محو شد!  
موضوع اصلی مطروحه در این نوشتار اختصاص به رمزگشایی از پدیده ای بنام قیامت (judgmentday -Doomesday ) دارد که در متون مذهبی تمامی ادیان به کثرت از آن یاد شده است. رسالت این مقاله، مقابله فی مابین آیات قرآن و واقعیتهای فیزیکی موجود درخصوص مبحث قیامت است.
نکته بسیاربسیارمهم وحائزاهمیتی که درخصوص این مقاله وجود دارد اینست که تاریخ انتشار آن 2 روز پیش از اعلان کشف بزرگ آشکارساز" لایگو - LIGO " درخصوص دریافت و ثبت آثار مربوط به امواج گرانشی حاصل از ادغام 2 سیاهچاله، بود!  

علی ایحال از آنجائیکه در زمان انتشار این مقاله در "پرشین بلاگ" بمنظور ایمنی بیشتر آنرا بصورت عکس روی وبلاگ قراردادم، درنظر دارم تا این مقاله را مجدداً در سایت "وبلاگر" بصورت معمول منتشر نمایم.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر