۱۳۹۷ بهمن ۲۱, یکشنبه

Final Code) کد فاینال: 9.خلاصه فصل سوم



چکیده فصل سوم -       
در زمان حیات و روزگارانی که کهکشان ما رقص فوق العاده سریعی به دور خود داشت، این گرانش بسیار نیرومند سیاهچاله مرکزی بود که وظیفه نگهداری و کنترل آن را برعهده داشت تا مبادا چرخش سریع کهکشان سبب پراکندگی آن در فضا شود.اما زمانیکه این کهکشان از نفس افتاده دیگر رمقی برای رقصیدن نداشت، سیاهچاله مرکزی نیز چاره ای نداشت جز اینکه او را در درون خود آرام دهد!        
نیروی بیرونی(دوران کهکشان) و نیروی درونی(گرانش سیاهچاله) در تعامل با یکدیگر سبب حیات و پایداری این سیستم های گسترده و عظیم کیهانی (کهکشانها)هستند.اما زمانیکه نیروی بیرون به پایان می رسد،کهکشان متوقف شده و از حرکت بازمی ایستد و در چنین حالتی است که توازن و تعادل بین نیروهای این سیستم کیهانی برهم خورده و بواسطه غلبه نیروی درون فرآیند تخریب آغاز می گردد.بدین ترتیب که گرانش سیاهچاله تدریجاً غلبه کرده و فرآیند نابودی کهکشان را از داخل و مرکز آن آغاز می نماید، مشابه همان فرآیند "میکروبیوم" که تجزیه و فساد بدن انسان را پس از مرگ از داخل بدن انسان به سمت بیرون آغاز می نماید!
                 پایان فصل سوم – کد فاینال 


مؤخره -      
در این فراز پایانی و در ابتدا یکبار دیگر و پیش از هرچیز این نکته را متذکر می شوم که ما می بایست حین مطالعه و بررسی در خصوص چنین موضوعاتی حتماً این عینک همیشگی را از چشمان خود برداریم و با یک دید متناسب به آنها نگاه کنیم! 
امروزه دانشمندان خود معتقدند که عدم پذیرش واقعیتهای جهان کوانتمی در آغاز توسط بسیاری از ایشان بدان سبب بوده است که آنها با یک دیدگاه کلاسیکی به قضیه نگاه می کردند.همچنین ما نیز اگر بخواهیم به واقعیات جهان نجومی(کیهان و گستره کائنات) با معیارهای متعارف خودمان بنگریم،دچار همان سردرگمی و تناقضات خواهیم شد!         
اگر عقل این را پذیرفته که کمیتی آنچنان کوچک وجود دارد
(133cesium )که در ثانیه می تواند 9 میلیارد مرتبه ارتعاش کند،نباید متعجب شود اگر به وجود کمیتی آنچنان بزرگ پی ببرد که توانائی بلعیدن منطقه ای به وسعت چندین سال نوری را در هر ثانیه داشته باشد!!!  
شاید واقعیات درون جهان کوانتمی، جهان کلاسیکی و جهان نجومی با یکدیگر متفاوت به نظر برسند آنچنان که حقایق مربوط به یکی از این عوالم برای عالم دیگر همچون توهم باشد.پس بدیهیست برای مطالعه هریک از این جهان ها لازم است تا دستکم اندکی از این جهان کلاسیکی خودمان و دیدگاه های متعارف آن فاصله بگیریم.
اما موضوع دیگری که در این فرازپایانی می بایست بدان اشاره کنم پاسخ به یک سوال است! 
کسی پرسید که؛      
برفرض آنچه که در این مقاله مطرح نموده ای صحیح بوده باشد، پس چرا پیش از تو به ذهن آنها (اربابان علم جهان) نرسیده است!؟         
در پاسخ باید گفت که؛ 
ای بسا که خیلی پیش از انتشار این مطلب(کد فاینال)کامل تر از آن نیز به ذهن آنها رسیده باشد ولی مسئله اینجاست که آنها می بایست چنین دیدگاه و یا مشابه آن را به گونه ای مطرح کنند که سخنی از شخص خداوند به میان نیاید چون به اعتقاد آنها محفل علم جای صحبت از خداوند نیست، جای خداوند در صومعه ها، مساجد ،کنیسه ها و سایر اماکن مذهبیست!   
اما آنها نمی دانستند که وقتی سخن به اینجا می رسد، چشم پوشی از نقش پروردگار غیرممکن است!       
چراکه این قسمت پایانی(کدفاینال) همچون معادله ای است که اگر بخواهید خداوند را از داخل آن حذف کنید هرگز به جواب نخواهید رسید! 
و اما بعنوان آخرین سخن از این فراز نکته بسیار مهمی را که می بایست صریحاً و بی پروا بدان اعتراف کنم اینست که؛    
اینجانب هرگز یک فیزیکدان نبوده و نیستم و هیچگونه ادعایی نیز ندارم، اگرچه سالهاست که از روی علاقه در زمینه فیزیک کیهانی و فیزیک ذرات مختصر مطالعاتی دارم، اما هیچگونه تحصیلات آکادمیکی در این زمینه ندارم. بنابرین اگر این مقاله را سراسر غلط و سرشار از تناقضات یافتید جای هیچگونه تعجبی نخواهد بود اما اگر پی بردید که این مقاله سخنی بیراه نبوده و قابل تامل و تفکر است، فارغ از هرگونه تعصبی مطالعه آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید چراکه این حق مسلم هر کسی است تا از این خبر آگاه شده و مطلع گردد.
    الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
دوشنبه _  1394/04/01          


درباره چه چیزی از یکدیگر سوال می کنند؟        
از آن خبر بزرگ - رویداد قیامت - که در آن اختلاف می کنند.         
آری بزودی حقیقت را خواهند دانست. (سوره نباء آیات 1 تا 4)

راست گفت پروردگار بلندمرتبه و بزرگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر