۱۳۹۷ بهمن ۱۸, پنجشنبه

Final Code) کد فاینال: 4.آیا قیامت یک پدیده درونی است !؟



حال به توضیح تک تک این موارد می پردازیم؛

1. قیامت از درون آغاز می گردد! -       
یکی از موارد سه گانه فوق الذکر که می تواند دلیلی باشد براینکه قیامت به ناگاه و بی خبر فرامی رسد، اینست که تصور کنیم کانون رویداد قیامت خود منظومه شمسی است...!
اگر گمان کنیم که آغاز فاجعه قیامت از درون منظومه شمسی باشد،باید اذعان داشت که مسلماً خبر و اثر آن توامان به ما خواهد رسید و بنابرین مجال و فرصتی نیز برای روئیت اخبار حادثه قبل از خود حادثه نخواهد بود!...        
مثال شخصی را در نظر بگیرید که بمبی ناگهان در جلوی پای او منفجر شود بدیهیست که او صحنه انفجار را نمی بیند و تنها اثر آنرا لمس می نماید چرا که سرعت و قدرت حادثه انفجار این مجال  را به او نمی دهد!      
یا می توانیم به همان مثال رعد و برق اشاره کنیم که همواره برق اول روئیت می شود و سپس صدای غرش رعد به گوش می رسد اما اگر افرادی نزدیک مرکز صاعقه و یا با هواپیما درحال عبور از درون توده ابرها باشند اثروخبر(رعدوبرق)را همزمان می شنوند و می بینند!    
پس اگر در مورد شروع رخداد قیامت چنین وضعیتی متصور باشد بی گمان پیشگوئی آیات قرآن صادق است.   
 اما به نظر می رسد که آغاز قیامت از درون منظومه شمسی امری غیرمحتمل باشد چراکه بعید است آن مقدار انرژی و گرانش لازم برای شروع این فرآیند ماوراء تصور در این منطقه از جهان هستی تجمیع و یا ذخیره شده باشد...!                   
علی ایحال اگر بخواهیم بپذیریم که منظومه شمسی محل آغاز رویداد قیامت است،همانند منجمین قائل به هیئت بطلمیوسی ابتداء می بایست به خود بقبولانیم که زمین مرکز عالم است!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر